home Icon
  • Italien
  • Rom
home Icon

Coworking i Rom

/Blomstrande gemenskap/Arbeta var som helst
Arbeta vid sidan om likasinnade företagare i våra energiska coworkingutrymmen i Rom, med pausområden och nätverksevenemang för att främja samarbete och tillväxt. Kliv in och prova på hotdesking i ett arbetsutrymme med öppen planlösning, eller reservera ditt alldeles egna skrivbord i ett delat kontor.
Så här kan vi stötta dig i Rom:
  • bullet IconSkrivbord som reserverats för enbart dig med åtkomst dygnet runt
  • bullet IconCoworkingmedlemskap för regelbunden åtkomst
  • bullet IconCoworking för dagen på begäran när du behöver det
Få en offert
phone iconEller ring oss på+44 20 3839 9912

Flexibel arbetsplats utformad efter dina behov

Vår flexibla kontorsuthyrning som är helt anpassningsbar finns tillgänglig per timme, per dag eller så länge du behöver.

Privata kontor

En mängd olika kontor som är redo att användas och fullt utrustade med allt du behöver för att komma igång.

  • calendarPer månad eller år
  • TeamsTeam i alla storlekar
Från € 295 per person per månad

Anpassade kontor

När standardkontor helt enkelt inte är bra nog. Anpassa alla aspekter av ditt utrymme, inklusive möbler och varumärkesprofilering.

  • brandPer månad eller år + anpassad
  • TeamsTeam i alla storlekar
Från € 295 per person per månad

Dagkontor

Ett professionellt kontor på begäran. Utmärkt när du behöver fokusera och prestera på topp.

  • 24 hour accessPer timme eller dag
  • TeamsTeam i alla storlekar
Från € 69 per dag

Kontorsmedlemskap

Flexibel tillgång till dagkontor där och när du väljer, på tusentals platser över hela världen.

  • Flexible paymentFem, tio eller ett obegränsat antal dagar per månad
Från € 205 per månad

Behöver du hjälp?

Boka ett personligt samtal med en professionell rådgivare.

  • Medarbetare finns tillgängliga över hela världen
  • Diskutera olika alternativ
  • Få en personlig offert
  • Registrera dig och kom igång
Hot Desk för en dag, eller reservera ett dedikerat skrivbord på en av tusentals olika platser.

Särskilt skrivbord

Hyr så många skrivbord som du behöver i ett dynamiskt, delat kontor. Företagsadress och förvaringsalternativ ingår.

  • Office deskReserverad permanent arbetsplats
Från € 279 per person per månad

Coworking för dagen

Tillgång på begäran till inspirerande coworkingutrymmen med öppen planlösning, så att det alltid finns ett skrivbord när du behöver det.

  • 24 hour accessHotdesking per timme eller dag
Från € 39 per dag

Coworking-medlemskap

Vill du använda en Hot Desk oftare? Hyr ett skrivbord i fem, tio eller ett obegränsat antal dagar varje månad.

  • Flexible paymentHotdesking så ofta du behöver
Från € 109 per månad

Behöver du hjälp?

Boka ett personligt samtal med en professionell rådgivare.

  • Medarbetare finns tillgängliga över hela världen
  • Diskutera olika alternativ
  • Få en personlig offert
  • Registrera dig och kom igång
Beroende på hur virtuell eller fysisk din närvaro behöver vara har vi ett paket som passar ditt företag.

Företagsadress

Bygg upp ett företag och förbättra din trovärdighet med en virtuell adress för ditt företag på någon av våra över 4 000 platser.

  • GlobalEn virtuell närvaro, var som helst
Från € 75 per månad

Virtuellt kontor

En prestigefylld företagsadress, med telefonservice, en virtuell receptionist och tillgång till vårt globala nätverk av affärslounger.

  • KontorVårt populäraste paket
Från € 165 per månad

Virtuellt kontor plus

Allt i vårt Virtuella kontorspaket samt tillgång till konferensrum och fem dagar på kontor varje månad.

  • MedlemskapVårt mest omfattande paket
Från € 279 per månad

Behöver du hjälp?

Boka ett personligt samtal med en professionell rådgivare.

  • Medarbetare finns tillgängliga över hela världen
  • Diskutera olika alternativ
  • Få en personlig offert
  • Registrera dig och kom igång
Konferensrum som passar alla syften, var som helst i världen. Tillgängligt per timme, per dag – eller så länge du behöver.

Konferensrum

Perfekta utrymmen för att träffas, samarbeta och intervjua. Tillgängliga per timme, med vårt team till hands för support.

  • Gör en förfrågan nuÖver 10 000 att välja bland
Från € 19 per timme

Intervjurum

Professionella, privata utrymmen för att intervjua jobbsökande, hålla årliga utvärderingar eller leda en forskargrupp.

  • TeamsGör rätt intryck
Från € 19 per timme

Utbildningslokal

Perfekt när du behöver ett specialutformat utrymme med skrivbord, skrivtavlor och skärmar för dina utbildningssessioner.

  • No capitalUtrustad för lärande
Från € 19 per timme

Styrelserum

Ett professionellt kontor på begäran. Utmärkt när du behöver fokusera och prestera på topp.

  • TeamsUtrymmen där du kan imponera
Från € 19 per timme

Behöver du hjälp?

Boka ett personligt samtal med en professionell rådgivare.

  • Medarbetare finns tillgängliga över hela världen
  • Diskutera olika alternativ
  • Få en personlig offert
  • Registrera dig och kom igång

Coworking i Rom

    Via Antonio Salandra 18

    Via Antonio Salandra 18 Rione XVII Sallustiano, Rome, Lazio, 00187, ITA

    Give your business a prominent new home in our Via Antonio Salandra 18 offices in a lively business district in Rome. Close by are the US embassy, several government departments and the headquarters of major banks, while the main train station and key connecting roads are within easy reach.

    Energise your team in a bright, modern environment with floor-to ceiling windows, filling the workspaces with natural light. Take a break on the terrace overlooking the surrounding streets, and when your work is done, explore the many cafés and restaurants on your doorstep.

    Privata kontor från€ 469/månadFå en offert
    Dagkontor från€ 109/dagBoka nu

    Salita San Nicola da Tolentino

    Salita San Nicola da Tolentino n. 13, Rome, 00187, ITA

    Give your business a boost with flexible office space at Roma Tolentino. Nestled in the heart of Rome’s Central Business District, Roma Tolentino provides you with premium office space in a sought-after location. Take out an office in the capital of Italy and work alongside major businesses enjoying success in the EU, the world’s largest single market. When it comes to commuting, Roma Tolentino is well connected. Roma Termini Train Station is only 1.2km away, and Veneto/Emilia bus stop is just 240 metres from your doorstep. Use the excellent transport options nearby and make travelling easy.

    Move into a smart workspace in Rome city centre and bring out your best in a comfortable office designed for business. Start your day with a cup of coffee from our fully stocked kitchen and work faster with our business grade WiFi. Introduce yourself to potential clients in our open plan coworking areas and share ideas with talented professionals. When you’re pitching or presenting, book one of our fully equipped meeting rooms by the hour using our handy app and use all the latest tech to impress your guests. If you need assistance setting up, our friendly on-site team is always ready to help.

    Privata kontor från€ 489/månadFå en offert
    Dagkontor från€ 109/dagBoka nu

    Signature Tritone

    132 Via del Tritone, Rome, 00187, ITA

    Make an attractive business move with luxurious office space in one of the most beautiful and requested buildings in Rome. Join a thriving economy that not only grows at around 4.4% annually, but also continues to grow at a higher rate in comparison to any other city in Italy. Commuting couldn’t be simpler, with Tritone/Barberini Bus Stop on your doorstep and Barberini Underground Station a 2-minute stroll away. Looking to impress guests from further afield? Drive an hour to greet them at Leonardo da Vinci International Airport, winner of the ’Best Airport Award’. Flexible workspace and support for your business awaits.

    Put your business on the map in our stunning Signature Rome Tritone building. From instant ground floor presence to a private roof terrace, share your high ambitions the moment colleagues and clients arrive. Enjoy total flexibility on every floor in fully furnished coworking spaces, stylish meeting rooms and quiet private offices – with superfast WiFi always a click away. When it’s time to roam free from your desk, you’re spoilt for choice in Rome. Take your pick from the city’s iconic landmarks, galleries and museums, or treat guests to some fine Italian dining in local restaurants – all within a 23-minute walk.

    red-dot-label

    Nytt kontorshotell öppnar snart

    Privata kontor från€ 595/månadFå en offert
    Dagkontor från€ 129/dagBoka nu

    Via Vittorio Veneto 54b

    Via Vittorio Veneto 54b Rione XVI Ludovisi, Rome, Lazio, 00187, ITA

    Right at the heart of vibrant, historic Rome, at the centre of Municipio I, our flexible Via Vittorio Veneto 54b workspace is ready and waiting for you to transform the way you work. Across seven floors, this neoclassical office building exudes a creative spirit, perfect for all modern professionals and entrepreneurs. With the variety of open lounges, private offices and conference room-style meeting areas, and from the building’s classic background, you’ll be doing business in a versatile, naturally inspiring environment.

    High-speed Wi-Fi connections, amazing administrative support from the friendly staff and great networking opportunities are just a few of the advantages of this dynamic location. You can head up to the roof, and view some of the incredible surrounding vistas, such as the gardens of Villa Borghese, or the rooftops of the old city centre. Then step onto one of the buses and trains and see them in person, or any of Rome’s other incredible sites ¬– the somewhat gruesome Crypt of the Capuchin Friars is a local favourite. Or try some of Rome’s incredible cuisine on your lunch break – the eateries in the local area serve fantastic food.

    Privata kontor från€ 619/månadFå en offert
    Dagkontor från€ 159/dagBoka nu

    Kontorspaket för regelbunden tillgång.

    Med ett kontorsmedlemskap får du tillgång till kontorshotell i alla större städer. Med låga priser och flexibla villkor.

    Kontor (månadspriser)

    5 dagar(€ 205 per månad
    10 dagar(€ 349 per månad
    30 dagar(€ 529 per månad

    Vi finns i Rom

    A major centre of tourism, cinema, telecommunications and the food industry, Rome attracts a wide range of talent. Meet and collaborate with like-minded business people in our friendly coworking spaces in this dynamic city.

    Coworking i Rom som fungerar för dig
    Make lasting connections in our vibrant coworking spaces across Rome. Book a workspace in one of our shared offices and open-plan spaces, or simply turn up and hot-desk. Expand your network with like-minded professionals from a wide range of industries. Walk in and get to work with ergonomic furniture, speedy internet and access to printers provided.
    Utforska andra områden i Rom
    Coworking i Pinciano (3)
    Eller utforska hela coworking-nätverket  i Italien .

    Svar på dina frågor om coworking i Rom

    Vårt team står redo att svara på dina frågor.
    Välj något av våra livfulla coworking-utrymmen i Rom och gå med i en blomstrande community av företagare. Priser från € 279 till € 535 per person per månad för att hyra ett skrivbord i ett delat arbetsutrymme. Priserna baseras på prisuppgifterna på Regus.com och ett avtal på 24 månader. Det faktiska priset kommer att variera beroende på antalet personer, avtalstiden, den specifika coworking-platsen och tillgängligheten.
    Alternativt kan du köpa ett coworking-medlemskap för enskilda medlemmar eller hela team oberoende av antalet medlemmar som ger dig tillgång till något av våra coworking-utrymmen under 5, 10 eller ett obegränsat antal dagar per månad. Om du vill köpa ett medlemskap för enskilda medlemmar kan du klicka här . Om du behöver ett för flera personer ser vi gärna att du kontaktar oss
    Ja, du kan använda en delad arbetsplats i Rom under så lång eller så kort tid som du behöver. Hyr coworking-skrivbord från så lite som en timme till en hel dag.
    Du kan antingen hyra ett eget skrivbord som vi reserverar bara för dig, eller komma på dropin och använda hotdesking på begäran i våra kontorshotell i Rom.
    Det finns ingen minimitid när du hyr våra coworking-skrivbord. Du kan använda ett coworking-skrivbord i något av våra kontorshotell runt om i världen i minst en timme eller reservera ett eget skrivbord så länge du behöver. För ännu mer flexibilitet ger vårt coworking-medlemskap dig tillgång till coworking-skrivbord varje dag eller under fem, tio eller ett obegränsat antal dagar per månad.
    Om du har reserverat ett eget skrivbord i Rom behöver du inte boka i förväg. Men om du föredrar hotdesking är det en god idé att boka din plats via Regus-appen, online eller per telefon för att säkra din plats.
    Vi har två typer av coworking-alternativ tillgängliga i Rom: egna skrivbord eller hotdesking. När du hyr ett eget skrivbord på ett delat kontor, sitter du och ditt team i samma utrymme varje dag, vilket innebär att ni kan arbeta och samarbeta i en gemensam miljö. Alternativt ger hotdesking dig friheten att arbeta på en ny plats varje dag och bara betala för den tid och det utrymme du använder.
    Ja, du kan använda hotdesking på alla våra kontorshotell i Rom. Det är bara att boka via Regus-appen, kliva in på kontorshotellet och ansluta dig till en blomstrande, delad miljö som inkluderar allt du behöver för att komma igång med jobbet, inklusive höghastighetsinternet, pausutrymmen och ergonomiska möbler.
    Våra team på plats visar dig gärna runt på något av våra kontorshotell och informerar dig om våra tjänster och lokaler. Om du vill komma på visning är det bara att kontakta ditt lokala kontorshotell eller boka en rundtur online.
    Ett coworking-medlemskap hjälper dig att hitta en samarbetsfrämjande plats där du kan blomstra. Få tillgång till vårt globala nätverk av delade kontor och använd ett coworking-skrivbord var som helst i världen. Med internet i företagsklass, telekom och ergonomiska möbler samt bokningsbara kontor och konferensrum på våra kontorshotell, blir det med ett coworking-medlemskap enkelt att arbeta på ditt sätt var du än befinner dig. Som en del av ditt coworking-medlemskap får du dessutom tillgång till våra affärslounger och nätverksevenemang, och därtill exklusiva fördelar från våra hälso- och livsstilspartner.

    * Alla priser som visas gäller vid förfrågan, baserat på 24-månaders avtal. Priserna kan komma att ändras och varierar beroende på de specifikt valda produkterna och tjänsterna. Priserna för kontorslokaler och coworking är per person och månad och är beroende av tillgänglighet. Villkor gäller.