home Icon
  • Tyskland
  • Düsseldorf
home Icon

Konferensrum i Dusseldorf

/Boka per timme/Komplett service
Våra konferensrum i Dusseldorf ger dig de perfekta förutsättningarna för att brainstorma med kollegor, imponera på kunder eller hålla produktiva utbildningssessioner. Våra mötesplatser kan bokas per timme eller dag, och vårt supportteam på plats kan stödja dig med allt du behöver.
Så här kan vi stötta dig i Dusseldorf:
  • bullet IconKurslokaler, evenemangsutrymmen och konferensrum
  • bullet IconBoka per timme eller dag
  • bullet IconCoworking för dagen på begäran när du behöver det
Boka nu
phone iconEller ring oss på+44 20 3839 9912

Flexibel arbetsplats utformad efter dina behov

Vår flexibla kontorsuthyrning som är helt anpassningsbar finns tillgänglig per timme, per dag eller så länge du behöver.

Privata kontor

En mängd olika kontor som är redo att användas och fullt utrustade med allt du behöver för att komma igång.

  • calendarPer månad eller år
  • TeamsTeam i alla storlekar
Från € 215 per person per månad

Anpassade kontor

När standardkontor helt enkelt inte är bra nog. Anpassa alla aspekter av ditt utrymme, inklusive möbler och varumärkesprofilering.

  • brandPer månad eller år + anpassad
  • TeamsTeam i alla storlekar
Från € 215 per person per månad

Dagkontor

Ett professionellt kontor på begäran. Utmärkt när du behöver fokusera och prestera på topp.

  • 24 hour accessPer timme eller dag
  • TeamsTeam i alla storlekar
Från € 65 per dag

Kontorsmedlemskap

Flexibel tillgång till dagkontor där och när du väljer, på tusentals platser över hela världen.

  • Flexible paymentFem, tio eller ett obegränsat antal dagar per månad
Från € 169 per månad

Behöver du hjälp?

Boka ett personligt samtal med en professionell rådgivare.

  • Medarbetare finns tillgängliga över hela världen
  • Diskutera olika alternativ
  • Få en personlig offert
  • Registrera dig och kom igång
Hot Desk för en dag, eller reservera ett dedikerat skrivbord på en av tusentals olika platser.

Särskilt skrivbord

Hyr så många skrivbord som du behöver i ett dynamiskt, delat kontor. Företagsadress och förvaringsalternativ ingår.

  • Office deskReserverad permanent arbetsplats
Från € 199 per person per månad

Coworking för dagen

Tillgång på begäran till inspirerande coworkingutrymmen med öppen planlösning, så att det alltid finns ett skrivbord när du behöver det.

  • 24 hour accessHotdesking per timme eller dag
Från € 35 per dag

Coworking-medlemskap

Vill du använda en Hot Desk oftare? Hyr ett skrivbord i fem, tio eller ett obegränsat antal dagar varje månad.

  • Flexible paymentHotdesking så ofta du behöver
Från € 99 per månad

Behöver du hjälp?

Boka ett personligt samtal med en professionell rådgivare.

  • Medarbetare finns tillgängliga över hela världen
  • Diskutera olika alternativ
  • Få en personlig offert
  • Registrera dig och kom igång
Beroende på hur virtuell eller fysisk din närvaro behöver vara har vi ett paket som passar ditt företag.

Företagsadress

Bygg upp ett företag och förbättra din trovärdighet med en virtuell adress för ditt företag på någon av våra över 4 000 platser.

  • GlobalEn virtuell närvaro, var som helst
Från € 75 per månad

Virtuellt kontor

En prestigefylld företagsadress, med telefonservice, en virtuell receptionist och tillgång till vårt globala nätverk av affärslounger.

  • KontorVårt populäraste paket
Från € 159 per månad

Virtuellt kontor plus

Allt i vårt Virtuella kontorspaket samt tillgång till konferensrum och fem dagar på kontor varje månad.

  • MedlemskapVårt mest omfattande paket
Från € 279 per månad

Behöver du hjälp?

Boka ett personligt samtal med en professionell rådgivare.

  • Medarbetare finns tillgängliga över hela världen
  • Diskutera olika alternativ
  • Få en personlig offert
  • Registrera dig och kom igång
Konferensrum som passar alla syften, var som helst i världen. Tillgängligt per timme, per dag – eller så länge du behöver.

Konferensrum

Perfekta utrymmen för att träffas, samarbeta och intervjua. Tillgängliga per timme, med vårt team till hands för support.

  • Gör en förfrågan nuÖver 10 000 att välja bland
Från € 25 per timme

Intervjurum

Professionella, privata utrymmen för att intervjua jobbsökande, hålla årliga utvärderingar eller leda en forskargrupp.

  • TeamsGör rätt intryck
Från € 25 per timme

Utbildningslokal

Perfekt när du behöver ett specialutformat utrymme med skrivbord, skrivtavlor och skärmar för dina utbildningssessioner.

  • No capitalUtrustad för lärande
Från € 25 per timme

Styrelserum

Ett professionellt kontor på begäran. Utmärkt när du behöver fokusera och prestera på topp.

  • TeamsUtrymmen där du kan imponera
Från € 25 per timme

Behöver du hjälp?

Boka ett personligt samtal med en professionell rådgivare.

  • Medarbetare finns tillgängliga över hela världen
  • Diskutera olika alternativ
  • Få en personlig offert
  • Registrera dig och kom igång

Konferensrum i Dusseldorf

    Andreasquartier

    Neubrueckstrasse 1, Dusseldorf, 40213, DEU

    Benefit your business with stylish and modern office space that is perfectly tailored to your needs in a leading business centre in the heart of Düsseldorf's old town. Find inspiration in this warm and inviting environment. Commute easily to your workspace by walking five minutes to D-Heinrich-Heine-Allee U bus stop or Heinrich-Heine-Allee U-Bahnhof tram stop. Take your ideas around the world, or welcome visiting clients at Düsseldorf International Airport which is around a 15-minute drive away. Whether you want to jump on an hour-long call or are looking for a long-term base for your business, you’ll find what you need here.

    Work in a place that stimulates your creativity and productivity and where you can connect with other inspiring companies and make valuable contacts. Make the most of conference rooms, private and shared offices and a large open work area, all of which ensure a smooth working environment. Rely on our friendly team who are always on hand and happy to help should you need anything throughout the workday. Relax on your lunch break and take your mind off busy projects with a short walk along the banks of the Rhine River. Entertain clients after work with dinner in one of the surrounding restaurants.

    Privata kontor från€ 585/månadFå en offert
    Dagkontor från€ 139/dagBoka nu

    Heinrich Heine

    Breite Strasse 3, Dusseldorf, 40213, DEU

    Everything about Breite Straße 3 oozes kerb appeal, from its good looks to its prime location. The sleek sandstone and glass façade is designed by renowned architect Hadi Teherani – the man behind Frankfurt’s Spin Tower. And it’s in the heart of the banking district, on Breite Straße – just 200m from Königsallee, the canalside boulevard which is home to cosy cafés and luxury boutiques. Breite Straße 3 is fully equipped with the latest technology to allow your business to thrive, whether you’re looking for private offices, communal spaces or to hire a meeting room in Düsseldorf. You’ll find what you need in the flexible workspaces across six storeys, flooded with natural light through the floor-to-ceiling windows.

    Connect to the super-fast, reliable Wi-Fi, and be inspired by our community of like-minded entrepreneurs. The rooftop terrace is perfect for networking and watching the sunset while sipping after-work drinks. An easy stroll takes you to the daily street food market at Carlsplatz, the K20 modern art museum or the Hofgarten and Spee'scher Graben Parks. Breite Straße 3 also has excellent transport links, with Benrather Straße bus stop and subway and the Heinrich-Heine-Alee bus, tram and subway station all just two minutes away. Düsseldorf Central Train Station is a 15-minute walk.

    Privata kontor från€ 419/månadFå en offert
    Dagkontor från€ 99/dagBoka nu

    Koe-Bogen

    Koenigsallee 2b 5th floor, Dusseldorf, 40212, DEU

    Take your place in the premium Kö-Bogen in the heart of Dusseldorf's bustling city centre. One of Germany's most prestigious business addresses, this elegant building boasts a fluid white stone and glass façade and beautifully landscaped surroundings.

    Welcome visitors at the private Koenigsallee entrance to the grand foyer and impress them with stunning views across the historic city from the roof terrace. When it comes to entertaining, some of the city's finest restaurants are just a short walk away.

    Privata kontor från€ 479/månadFå en offert
    Dagkontor från€ 129/dagBoka nu

    Koenigsallee 92a

    Königsallee 92a 4th floor, Dusseldorf, 40212, DEU

    Take your place in the premium Kö-Bogen in the heart of Dusseldorf's bustling city centre. One of Germany's most prestigious business addresses, this elegant building boasts a fluid white stone and glass façade and beautifully landscaped surroundings.

    Welcome visitors at the private Koenigsallee 92A entrance to the grand foyer and impress them with stunning views across the historic city from the roof terrace. When it comes to entertaining, some of the city's finest restaurants are just a short walk away.

    Privata kontor från€ 419/månadFå en offert
    Dagkontor från€ 99/dagBoka nu

    Kontorspaket för regelbunden tillgång.

    Med ett kontorsmedlemskap får du tillgång till kontorshotell i alla större städer. Med låga priser och flexibla villkor.

    Kontor (månadspriser)

    5 dagar(€ 169 per månad
    10 dagar(€ 235 per månad
    30 dagar(€ 385 per månad

    Vi finns i Düsseldorf

    With three harbours on the Rhine and housing one of Germany’s busiest airports, Düsseldorf is an ever-popular meeting spot. Host, pitch and train in a professional environment at one of our well-equipped Rhine-Ruhr workspaces.

    Konferensrum i Dusseldorf som fungerar för dig
    Host your next business gathering at a modern meeting room in well-connected Düsseldorf. Book a space easily through our app, and tailor the layout to match the size and style of your meeting. Count on a professional welcome for your guests from our friendly reception team, and get any admin or tech support you need to make your session a success.
    Eller utforska hela nätverket av konferensrum i Tyskland .

    Svar på dina frågor om konferensrum i Dusseldorf

    Vårt team står redo att svara på dina frågor.
    Hyr ett konferensrum i Dusseldorf från så lite som € 25 upp till € 45 per timme för vårt premiumalternativ. Våra konferensrum har allt du behöver för att stå värd för ett produktivt möte och kan bokas per timme eller dag. Du kan använda dem på det sätt som passar dina behov: som konferensrum, styrelserum, intervjurum eller kurslokal.
    Alla våra konferensrum är tillgängliga per timme och dag. Så om du behöver hyra en möteslokal för dagen kan vi hjälpa dig att hitta det perfekta alternativet i Dusseldorf.
    Hitta det perfekta utrymmet för ditt nästa evenemang i Dusseldorf med vårt utbud av konferensrum. Vi erbjuder en mängd olika konferensrum, intervjurum och kurslokaler på våra kontorshotell, samtliga utrustade med den senaste tekniken och höghastighetsinternet samt med ett supportteam på plats för att säkerställa att ditt möte går smidigt.
    Ja, du kan boka ett konferensrum från så lite som en timme upp till en hel vecka på våra kontorshotell i Dusseldorf. Boka enkelt online, per telefon eller via Regus-appen.
    Vi rekommenderar att du bokar ditt konferensrum i förväg för att säkerställa att det finns plats för dig och dina gäster. Om du bokar i förväg har du också möjlighet att anpassa lokalens layout och ordna eventuella tillägg, som catering eller förfriskningar.
    Våra rum är komplett utrustade med moderna möbler och videokonferensutrustning, så att det bara är för dig att dyka upp och sätta igång. Vi kan även ordna så att det finns whiteboardtavlor, blädderblock, AV-skärmar och projektorer i ditt rum, om du så skulle vilja.
    På Regus är våra konferensrum tillgängliga per timme, vilket säkerställer att du alltid bara betalar för den tid och det utrymme du behöver.
    Om ditt möte pågår längre än beräknat kan du förlänga ditt rum en timme i taget, i mån av tillgång. Hör med vårt team på plats, så kan vi se efter hur vi kan ändra din bokning så att den passar dig och dina nya omständigheter.

    * Alla priser som visas gäller vid förfrågan, baserat på 24-månaders avtal. Priserna kan komma att ändras och varierar beroende på de specifikt valda produkterna och tjänsterna. Priserna för kontorslokaler och coworking är per person och månad och är beroende av tillgänglighet. Villkor gäller.