Tyvärr kan vi inte hitta {{term}}. Vänligen försök igen.

Servade kontor i Bilbao Gran Via

Gran Via 19-21, 2nd & 3rd Floor, 48001 Bilbao

This landmark building along a tree-lined street in the heart of Bilbao is the fabulous home of the Gran Via Centre. The property is located in the heart of the central retail and business district and noted as the best address in the city. For connectivity and convenience the centre is hard to beat, with a high-speed train link to Madrid opening 400 metres from it and the Abando metro station at the door. The building, which once housed the BBK Bank HQ, has been completely renovated. The high-specification centre is in a dynamic city dominated by the service industries, including conferences and other business tourism, and a thriving commercial port. The centre is located close to the bus station and is highly convenient for the AP68 and A8 highways. It is also just 15 minutes away from the international airport.

Mer
Vad finns tillgängligt

Servade kontor i Bilbao Gran Via

Gran Via 19-21, 2nd & 3rd Floor, 48001 Bilbao

This landmark building along a tree-lined street in the heart of Bilbao is the fabulous home of the Gran Via Centre. The property is located in the heart of the central retail and business district and noted as the best address in the city. For connectivity and convenience the centre is hard to beat, with a high-speed train link to Madrid opening 400 metres from it and the Abando metro station at the door. The building, which once housed the BBK Bank HQ, has been completely renovated. The high-specification centre is in a dynamic city dominated by the service industries, including conferences and other business tourism, and a thriving commercial port. The centre is located close to the bus station and is highly convenient for the AP68 and A8 highways. It is also just 15 minutes away from the international airport.

Vad finns tillgängligt

+34 944 359 696

  • Fullskärm
  • Vägbeskrivningar
  • Gatuvisning
Se alla platser i Bilbao

Förtroende världen över

LinkedIn
Cigna
Accenture

Varför välja ett Regus-kontor?

Möblerade kontor

Moderna möbler och snabbt internet ingår

Allt ingår i priset

Betala bara ett pris för allt som tillhör din kontorsplats.

Öka storleken

Lägg till mer skrivbordsutrymme när du anställer mer personal.

Tillfälliga kontor

Inrätta som ett projektkontor och säg upp ditt utrymme med en månads uppsägningstid.

Välj den sortens kontorsutrymme du vill ha:

Kontor med fönster i Bilbao Gran Via erbjuder en privat kontorsplats med utsikt

Kontor med fönster

En privat kontorsplats med utsikt, finns i alla våra center.

Inre kontor i Bilbao Gran Via tillhandahåller ett förmånligt kontorsutrymme

Kontorsinteriör

Ett normalt Regus-kontor, minus utsikten; vår billigaste kontorsplats.

Kontorssviter i Bilbao Gran Via är kombinerade kontor och mötesrum

Kontorssvit

Ett kombinerat kontor och mötesrum, innefattar vanligtvis två skrivbord och ett sammanträdesbord.

Skrivbordsutrymme i Bilbao Gran Via i en gemensam kontorsmiljö

Coworking

Skrivbordsutrymme i en gemensam kontorsmiljö, enligt principen först till kvarn.

Allt ingår i priset

Betala ett pris för ett fullt möblerat kontor, inklusive möbler, WiFi, telefoner, el- och vattenräkningar samt bemannad reception.

Du behöver bara betala separat för förbrukningsvaror som kaffe, kopior och telefonsamtal.

Scale up as needed - Don't pay for more office space than you need

Trappa upp efter behov

  • Betala inte för mer kontorsutrymme än du behöver
  • Börja i liten skala, lägg till mer utrymme och arbetsplatser i takt med att ditt företag växer
Köksutrymme med möjlighet att laga te och kaffe

Skräddarsy ditt kontor

  • Möbler, planlösning och inredning, skräddarsydda för att motsvara dina behov
Regus erbjuder dig en global närvaro och loungemedlemskapet ingår i priset

Global närvaro

  • Loungemedlemskap ingår i priset
  • Få tillgång till våra affärslounger runt om i världen
Snabbt och säkert internet är ingår från start

Administrationsstöd

  • Bemannad reception och posthantering ingår
  • Hjälp finns tillgänglig med administratörsuppgifter som posthantering och kopiering
Säkert, snabbt internet, WiFi, telefon och telefonlinjer

Teknik

  • Säkert, snabbt internet, WiFi, telefon och telefonlinjer
  • Tillgång till 50 miljoner WiFi-hotspots världen över
Arbetsyta i en social, delad miljö

Kontorsplats

  • Moderna, ergonomiska kontorsmöbler
  • Professionell affärsmiljö
  • Bekväma lägen på platser där du gör affärer
  • Använd våra gemensamma mötesrum per timme
Meeting and office facilities at Bilbao Gran Via

Faciliteter

  • En receptionist som välkomnar gäster
  • Gemensamt kök med möjlighet att koka kaffe och te
  • Affärslounge och ett mindre fikarum
  • Alla driftkostnader ingår
  • Kontorsstädning och underhåll
  • Tillgång till skrivare, skanner och kopiator
Benefit from Regus networking events and activities plus a professional business address

Förmåner

  • Exklusiv tillgång till Regus Marketplace-program med rabatter från ledande varumärken
  • Regelbundna Regus Community-evenemang och -aktiviteter
  • Regus-appen för att boka kontorsplats och annat

Fler sätt att arbeta i Bilbao

Vi erbjuder mer än bara kontorsutrymme

...

Medlemskapet ger global tillgång till arbetsutrymmen med drop-in för en rad olika nivåer

Medlemskap

Global tillgång till drop-in-arbetsplatser med ett brett utbud av medlemsnivåer som passar varje budget och olika arbetssätt.

Professionella rum i Bilbao Gran Via för att mötas, pitcha, utbilda och intervjua

Mötesrum

Professionell kontorsplats för att mötas, pitcha, utbilda och intervjua med Wi-Fi, projektorer, whiteboardtavlor och stöd från vårt team.

Virtuella kontor i Bilbao Gran Via innebär en prestigefylld adress och olika stödtjänster.

Virtuellt kontor

Rätt image för ditt företag med en prestigefylld adress och olika stödtjänster.

Hantera ditt kontorsutrymme via Regus app

Hantera allt var du än är

Ladda ner Regus-appen i Apple App Store eller Google Play.

Ladda ner Regus-appen i Apple App Store      Ladda ner Regus-appen i Google Play Store

Vad erbjuds i en kontorslösning från Regus?

Regus hyr ut kontorsplatser i affärscenter runt om i Sverige. Varje privatkontor kan uppgraderas för att lägga till fler skrivbord eller flyttas till annan plats utan extra kostnad. Vi hyr även ut tillfälliga kontor för att täcka tidsprojekt med ett rullande kontrakt på en månad.

Våra kontor är utrustade med möbler, höghastighetsinternet och bemannad reception, samt extra tjänster såsom mötesrum och virtuella kontor. Du kan välja mellan kontor med eller utan fönster samt flera sviter som är små kontor med tillhörande mötesrum.

Kom igång

Oavsett företag, oavsett budget, hjälper vi dig att hitta rätt kontorsplats.

Kom igång

Oavsett företag, oavsett budget, hjälper vi dig att hitta rätt kontorsplats.