Tyvärr kan vi inte hitta {{term}}. Vänligen försök igen.

Servade kontor i Mission Valley - Stonecrest

9655 Granite Ridge Drive, Suite 200, San Diego, California, 92123

In an out of town business park that’s popular with companies of all sizes, our Stonecrest IV center puts you in surroundings that look great – and work hard, too. As you look out from the second floor, you’ll see a central water feature and stunning modern architecture, home to useful amenities from an on-site deli to a fitness center. Of course, the site is also home to other businesses, including many in technology and energy, with additional retailers just around the corner at a popular shopping park. There’s so much in walking distance from the center that you and your clients will never need to drive. But, if you do, you’ll come to see why the Kearny Mesa area has become so popular – direct connections to I-8, I-805, Highway 52, and Highway 163. All just 30 minutes from San Diego’s central business district (CBD) and San Diego International Airport.

Mer
Vad finns tillgängligt

Servade kontor i Mission Valley - Stonecrest

9655 Granite Ridge Drive, Suite 200, San Diego, California, 92123

In an out of town business park that’s popular with companies of all sizes, our Stonecrest IV center puts you in surroundings that look great – and work hard, too. As you look out from the second floor, you’ll see a central water feature and stunning modern architecture, home to useful amenities from an on-site deli to a fitness center. Of course, the site is also home to other businesses, including many in technology and energy, with additional retailers just around the corner at a popular shopping park. There’s so much in walking distance from the center that you and your clients will never need to drive. But, if you do, you’ll come to see why the Kearny Mesa area has become so popular – direct connections to I-8, I-805, Highway 52, and Highway 163. All just 30 minutes from San Diego’s central business district (CBD) and San Diego International Airport.

Vad finns tillgängligt

858-717-8000

  • Fullskärm
  • Vägbeskrivningar
  • Gatuvisning
Se alla platser i San Diego

Förtroende världen över

LinkedIn
Cigna
Accenture

Varför välja ett Regus-kontor?

Möblerade kontor

Moderna möbler och snabbt internet ingår

Allt ingår i priset

Betala bara ett pris för allt som tillhör din kontorsplats.

Öka storleken

Lägg till mer skrivbordsutrymme när du anställer mer personal.

Tillfälliga kontor

Inrätta som ett projektkontor och säg upp ditt utrymme med en månads uppsägningstid.

Välj den sortens kontorsutrymme du vill ha:

Kontor med fönster i Mission Valley - Stonecrest erbjuder en privat kontorsplats med utsikt

Kontor med fönster

En privat kontorsplats med utsikt, finns i alla våra center.

Inre kontor i Mission Valley - Stonecrest tillhandahåller ett förmånligt kontorsutrymme

Kontorsinteriör

Ett normalt Regus-kontor, minus utsikten; vår billigaste kontorsplats.

Kontorssviter i Mission Valley - Stonecrest är kombinerade kontor och mötesrum

Kontorssvit

Ett kombinerat kontor och mötesrum, innefattar vanligtvis två skrivbord och ett sammanträdesbord.

Skrivbordsutrymme i Mission Valley - Stonecrest i en gemensam kontorsmiljö

Coworking

Skrivbordsutrymme i en gemensam kontorsmiljö, enligt principen först till kvarn.

Allt ingår i priset

Betala ett pris för ett fullt möblerat kontor, inklusive möbler, WiFi, telefoner, el- och vattenräkningar samt bemannad reception.

Du behöver bara betala separat för förbrukningsvaror som kaffe, kopior och telefonsamtal.

Scale up as needed - Don't pay for more office space than you need

Trappa upp efter behov

  • Betala inte för mer kontorsutrymme än du behöver
  • Börja i liten skala, lägg till mer utrymme och arbetsplatser i takt med att ditt företag växer
Köksutrymme med möjlighet att laga te och kaffe

Skräddarsy ditt kontor

  • Möbler, planlösning och inredning, skräddarsydda för att motsvara dina behov
Regus erbjuder dig en global närvaro och loungemedlemskapet ingår i priset

Global närvaro

  • Loungemedlemskap ingår i priset
  • Få tillgång till våra affärslounger runt om i världen
Snabbt och säkert internet är ingår från start

Administrationsstöd

  • Bemannad reception och posthantering ingår
  • Hjälp finns tillgänglig med administratörsuppgifter som posthantering och kopiering
Säkert, snabbt internet, WiFi, telefon och telefonlinjer

Teknik

  • Säkert, snabbt internet, WiFi, telefon och telefonlinjer
  • Tillgång till 50 miljoner WiFi-hotspots världen över
Arbetsyta i en social, delad miljö

Kontorsplats

  • Moderna, ergonomiska kontorsmöbler
  • Professionell affärsmiljö
  • Bekväma lägen på platser där du gör affärer
  • Använd våra gemensamma mötesrum per timme
Meeting and office facilities at Mission Valley - Stonecrest

Faciliteter

  • En receptionist som välkomnar gäster
  • Gemensamt kök med möjlighet att koka kaffe och te
  • Affärslounge och ett mindre fikarum
  • Alla driftkostnader ingår
  • Kontorsstädning och underhåll
  • Tillgång till skrivare, skanner och kopiator
Benefit from Regus networking events and activities plus a professional business address

Förmåner

  • Exklusiv tillgång till Regus Marketplace-program med rabatter från ledande varumärken
  • Regelbundna Regus Community-evenemang och -aktiviteter
  • Regus-appen för att boka kontorsplats och annat

Fler sätt att arbeta i San Diego

Vi erbjuder mer än bara kontorsutrymme

...

Medlemskapet ger global tillgång till arbetsutrymmen med drop-in för en rad olika nivåer

Medlemskap

Global tillgång till drop-in-arbetsplatser med ett brett utbud av medlemsnivåer som passar varje budget och olika arbetssätt.

Professionella rum i Mission Valley - Stonecrest för att mötas, pitcha, utbilda och intervjua

Mötesrum

Professionell kontorsplats för att mötas, pitcha, utbilda och intervjua med Wi-Fi, projektorer, whiteboardtavlor och stöd från vårt team.

Virtuella kontor i Mission Valley - Stonecrest innebär en prestigefylld adress och olika stödtjänster.

Virtuellt kontor

Rätt image för ditt företag med en prestigefylld adress och olika stödtjänster.

Hantera ditt kontorsutrymme via Regus app

Hantera allt var du än är

Ladda ner Regus-appen i Apple App Store eller Google Play.

Ladda ner Regus-appen i Apple App Store      Ladda ner Regus-appen i Google Play Store

Vad erbjuds i en kontorslösning från Regus?

Regus hyr ut kontorsplatser i affärscenter runt om i Sverige. Varje privatkontor kan uppgraderas för att lägga till fler skrivbord eller flyttas till annan plats utan extra kostnad. Vi hyr även ut tillfälliga kontor för att täcka tidsprojekt med ett rullande kontrakt på en månad.

Våra kontor är utrustade med möbler, höghastighetsinternet och bemannad reception, samt extra tjänster såsom mötesrum och virtuella kontor. Du kan välja mellan kontor med eller utan fönster samt flera sviter som är små kontor med tillhörande mötesrum.

Kom igång

Oavsett företag, oavsett budget, hjälper vi dig att hitta rätt kontorsplats.

Kom igång

Oavsett företag, oavsett budget, hjälper vi dig att hitta rätt kontorsplats.