Tyvärr kan vi inte hitta {{term}}. Vänligen försök igen.

Virtuella kontor i Zagreb, Matrix

Slavonska avenija 1c, Zagreb, 10000

Drive south down Slavonska Avenue from the city centre and you hit Siget, Zagreb’s most vibrant and fastest-developing business district. There you’ll find the Zagreb Matrix centre, a prestigious and modern working environment that gives professionals and creatives in the Croatian capital a dynamic place to work. A high-class office suite, the conference rooms, private workspaces and shared lounges each look out through the transparent glass and aluminium profile of the location, giving you a window into the open and collaborative spirit of the city.

This is an A+ office building. It’s equipped with four high-speed elevators, two stairways and an advanced building management system that combines temperature control subsystems, access control, video surveillance, lighting management and fire controls. Any company based here is in the nexus of hi-tech office space. The walk from the steps of the office to nearby Muzej suv.umjetnosti light rail & bus station is quick and easy. From there, the city centre and airport are only 10 minutes away. However, there’s no need to travel away from the centre for most of your needs – the local area is filled with shops, hotels, banks, supermarkets, restaurants, a fitness centre and numerous other landmark locations which make working here as easy as can be.

Why choose Zagreb Matrix.

  • A modern office centre in the heart of Siget, Zagreb.
  • Private offices, meeting rooms and virtual office services available.
  • Fantastic transport links – connected to the city centre.
  • An inspirational space for professionals and creatives alike.
Mer
Köp nu

Virtuella kontor i Zagreb, Matrix

Slavonska avenija 1c, Zagreb, 10000

Drive south down Slavonska Avenue from the city centre and you hit Siget, Zagreb’s most vibrant and fastest-developing business district. There you’ll find the Zagreb Matrix centre, a prestigious and modern working environment that gives professionals and creatives in the Croatian capital a dynamic place to work. A high-class office suite, the conference rooms, private workspaces and shared lounges each look out through the transparent glass and aluminium profile of the location, giving you a window into the open and collaborative spirit of the city.

This is an A+ office building. It’s equipped with four high-speed elevators, two stairways and an advanced building management system that combines temperature control subsystems, access control, video surveillance, lighting management and fire controls. Any company based here is in the nexus of hi-tech office space. The walk from the steps of the office to nearby Muzej suv.umjetnosti light rail & bus station is quick and easy. From there, the city centre and airport are only 10 minutes away. However, there’s no need to travel away from the centre for most of your needs – the local area is filled with shops, hotels, banks, supermarkets, restaurants, a fitness centre and numerous other landmark locations which make working here as easy as can be.

Why choose Zagreb Matrix.

  • A modern office centre in the heart of Siget, Zagreb.
  • Private offices, meeting rooms and virtual office services available.
  • Fantastic transport links – connected to the city centre.
  • An inspirational space for professionals and creatives alike.

+385 1 777 6541

  • Fullskärm
  • Vägbeskrivningar
  • Gatuvisning
Se alla platser i Zagreb

Förtroende världen över

LinkedIn
Cigna
Accenture
Köp nu

Varför välja ett virtuellt Regus-kontor?

Företagsadress

Etablera ditt kontor på bästa plats för en minimal kostnad.

Telefonsvararservice

Skaffa ett lokalt nummer och låt någon ta dina samtal.

Skräddarsy ditt kontor

Lägg till telefonsvararservice och användning av ett privat kontor i det center du väljer.

Enkelt att flytta

Flytta ditt kontrakt till någon annan av våra adresser utan extra kostnad.

Posthantering

Styr din post till valfri Regus-adress och låt eftersända eller hämta den.

Välj ditt virtuella kontorspaket

Välj en professionell och trovärdig adress för din verksamhet från vårt posthanteringssystem

Professionell adress

Placera ditt företag på bästa möjliga läge med en trovärdig adress och posthantering.

Virtual office service includes mail handling and telephone answering

Virtuellt kontor

En professionell adress med posthantering och telefonsvararservice, plus tillgång till vårt globala nätverk av affärslounger via drop-in.

Virtual Office plus inkluderar företagsadress, posthantering, telefonservice och tillgång till affärslounger

Virtuellt kontor plus

Få hela vårt virtuella kontorspaket med företagsadress, posthantering, telefonsvararservice och fri tillgång till affärslounger, samt tillgång till ett privat kontor i vilket center du vill.

Allt ingår i priset

Betala bara för det du behöver – vare sig det är posthanteringsservice eller ett fullständigt virtuellt kontor

Tillgång till Regus globala nätverk av kontorshotell på 3 000 platser

Regus-nätverk

  • Tillgång till ett globalt nätverk av kontorshotell
  • Välj bland över 3 000 premium-platser
En virtuell adress för att få post och telefonsamtal besvarade med ditt företagsnamn

Virtuell adress

  • Få post; telefonsamtal besvaras med ditt företagsnamn
  • Du behöver inget permanent kontor
Köp nu

Fler sätt att arbeta i Zagreb

Vi erbjuder mer än bara kontorsutrymme

...

Professionella rum i Zagreb, Matrix för att mötas, pitcha, utbilda och intervjua

Mötesrum

Redo att arbeta - se till att din arbetsplats är iordningställd innan du kommer, så att du bara behöver dyka upp och börja arbeta

Dagkontor

Betala bara för det du behöver - välj medlemskap beroende på det utrymme du använder mest

Affärslounger

Handikappanpassad}

Hantera ditt kontorsutrymme via Regus app

Hantera allt var du än är

Ladda ner Regus-appen i Apple App Store eller Google Play.

Ladda ner Regus-appen i Apple App Store      Ladda ner Regus-appen i Google Play Store

Kom igång

Oavsett företag, oavsett budget, hjälper vi dig att hitta rätt kontorsplats.

Kom igång

Oavsett företag, oavsett budget, hjälper vi dig att hitta rätt kontorsplats.