home Icon
  • Danmark
home Icon

Virtuella kontor i Danmark

/En omedelbar närvaro/ARBETSPLATS PÅ BEGÄRAN
Ge ditt företag en stark närvaro med ett virtuellt kontor i i Danmark. Vårt omfattande globala nätverk med arbetsplatser ger dig en verklig företagsadress på bästa läge, med ett stort utbud av posthanteringsalternativ och telefonsvarartjänster tillgängliga, plus tillgång till konferensrum och skrivbord när du behöver det.
Så här kan vi stötta dig i Danmark:
  • bullet IconEn professionell företagsadress med ett utmärkt läge
  • bullet IconTelefonsvararservice finns tillgängligt som tillval
  • bullet IconTillgång till globala affärslounger och dagkontor med utvalda medlemskap
Köp nu
phone iconEller ring oss på+44 800 756 2918

Flexibel arbetsplats utformad efter dina behov

Vår flexibla kontorsuthyrning som är helt anpassningsbar finns tillgänglig per timme, per dag eller så länge du behöver.

Privata kontor

En mängd olika kontor som är redo att användas och fullt utrustade med allt du behöver för att komma igång.

  • calendarPer månad eller år
  • TeamsTeam i alla storlekar
Från 1 450 DKK per person per månad

Anpassade kontor

När standardkontor helt enkelt inte är bra nog. Anpassa alla aspekter av ditt utrymme, inklusive möbler och varumärkesprofilering.

  • brandPer månad eller år + anpassad
  • TeamsTeam i alla storlekar
Från 1 450 DKK per person per månad

Dagkontor

Ett professionellt kontor på begäran. Utmärkt när du behöver fokusera och prestera på topp.

  • 24 hour accessPer timme eller dag
  • TeamsTeam i alla storlekar
Från 350 DKK per dag

Kontorsmedlemskap

Flexibel tillgång till dagkontor där och när du väljer, på tusentals platser över hela världen.

  • Flexible paymentFem, tio eller ett obegränsat antal dagar per månad
Från 1 190 DKK per månad

Behöver du hjälp?

Boka ett personligt samtal med en professionell rådgivare.

  • Medarbetare finns tillgängliga över hela världen
  • Diskutera olika alternativ
  • Få en personlig offert
  • Registrera dig och kom igång
Hot Desk för en dag, eller reservera ett dedikerat skrivbord på en av tusentals olika platser.

Särskilt skrivbord

Hyr så många skrivbord som du behöver i ett dynamiskt, delat kontor. Företagsadress och förvaringsalternativ ingår.

  • Office deskReserverad permanent arbetsplats
Från 1 290 DKK per person per månad

Coworking för dagen

Tillgång på begäran till inspirerande coworkingutrymmen med öppen planlösning, så att det alltid finns ett skrivbord när du behöver det.

  • 24 hour accessHotdesking per timme eller dag
Från 190 DKK per dag

Coworking-medlemskap

Vill du använda en Hot Desk oftare? Hyr ett skrivbord i fem, tio eller ett obegränsat antal dagar varje månad.

  • Flexible paymentHotdesking så ofta du behöver
Från 750 DKK per månad

Behöver du hjälp?

Boka ett personligt samtal med en professionell rådgivare.

  • Medarbetare finns tillgängliga över hela världen
  • Diskutera olika alternativ
  • Få en personlig offert
  • Registrera dig och kom igång
Beroende på hur virtuell eller fysisk din närvaro behöver vara har vi ett paket som passar ditt företag.

Företagsadress

Bygg upp ett företag och förbättra din trovärdighet med en virtuell adress för ditt företag på någon av våra över 4 000 platser.

  • GlobalEn virtuell närvaro, var som helst
Från 690 DKK per månad

Virtuellt kontor

En prestigefylld företagsadress, med telefonservice, en virtuell receptionist och tillgång till vårt globala nätverk av affärslounger.

  • KontorVårt populäraste paket
Från 1 690 DKK per månad

Virtuellt kontor plus

Allt i vårt Virtuella kontorspaket samt tillgång till konferensrum och fem dagar på kontor varje månad.

  • MedlemskapVårt mest omfattande paket
Från 2 590 DKK per månad

Behöver du hjälp?

Boka ett personligt samtal med en professionell rådgivare.

  • Medarbetare finns tillgängliga över hela världen
  • Diskutera olika alternativ
  • Få en personlig offert
  • Registrera dig och kom igång
Konferensrum som passar alla syften, var som helst i världen. Tillgängligt per timme, per dag – eller så länge du behöver.

Konferensrum

Perfekta utrymmen för att träffas, samarbeta och intervjua. Tillgängliga per timme, med vårt team till hands för support.

  • Gör en förfrågan nuÖver 10 000 att välja bland
Från 150 DKK per timme

Intervjurum

Professionella, privata utrymmen för att intervjua jobbsökande, hålla årliga utvärderingar eller leda en forskargrupp.

  • TeamsGör rätt intryck
Från 150 DKK per timme

Utbildningslokal

Perfekt när du behöver ett specialutformat utrymme med skrivbord, skrivtavlor och skärmar för dina utbildningssessioner.

  • No capitalUtrustad för lärande
Från 150 DKK per timme

Styrelserum

Ett professionellt kontor på begäran. Utmärkt när du behöver fokusera och prestera på topp.

  • TeamsUtrymmen där du kan imponera
Från 150 DKK per timme

Behöver du hjälp?

Boka ett personligt samtal med en professionell rådgivare.

  • Medarbetare finns tillgängliga över hela världen
  • Diskutera olika alternativ
  • Få en personlig offert
  • Registrera dig och kom igång

Virtuella kontor i Danmark

    Gallerierne 1

    Gallerierne 1 Ground and First Floor, Hillerod, 3400, DNK

    Enhance your business with flexible office space at Gallerierne. Situated just 30km from Copenhagen, Hillerød is a picturesque town known for its stunning Renaissance castle, rich history, and forested countryside. Take out an office in a prime location and make the most of the high footfall coming from the large shopping mall nearby. When you’re meeting or commuting, use the quality local transport links to travel quickly. There are plenty of bus stops in the area, and Hillerød Train Station is only 650m away. Plus, you can reach Copenhagen city centre in 40 minutes by car.

    Choose a newly refurbished office in Hillerød and bring out your best work in an ultra-modern workspace. Park your car in our large private lot and flex your green credentials with our electric vehicle charging points. Introduce yourself to potential clients in our open-plan spaces and encourage collaboration in our sociable coworking areas. When you’re pitching or presenting, book a fully equipped meeting room by the hour using our handy app and impress your guests using all the latest tech. If your guests need a room, you’ll find plenty of great hotel options nearby.

    red-dot-label

    Nytt kontorshotell öppnar snart

    Privata kontor från3 890 DKK/månadFå en offert
    Dagkontor frånVänligen ring:Boka nu

    Lautrup Park

    Lautruphøj 1-3, Ballerup, 2750, DNK

    Join thousands of technology and life science companies in the thriving district of Ballerup. Enjoy the perfect blend of innovative contemporary office space and inspiring green spaces at Lautrup Park.

    Work productively in beautifully furnished, light filled surroundings, then catch up with colleagues on the outside terrace. Host guests easily, thanks to major rail, bus and road connections into Copenhagen supported by a motorway network connecting Ballerup to Germany and Sweden.

    Herstedostervej 27-29

    Herstedoestervej 27-29, unit A, Albertslund, 2620, DNK

    Grow your business from a calm, leafy location in Copenhagen. Herstedostervej is on a pleasant tree-lined business park, popular with leading companies and start-ups and just across the road from the scenic gardens and sports facilities at Egeparken.

    Pick your perfect spot to work productively from the wide range of light and airy offices, open-plan spaces and meeting rooms across two floors. Enjoy ample parking and good transport links, with only a short stroll to shops and restaurants.

    Privata kontor från1 450 DKK/månadFå en offert
    Dagkontor från390 DKK/dagBoka nu

    Lyngby Hovedgade 10C

    Business Centre Lyngby Hovedgade Lyngby Hovedgade 10 c, Lyngby, 2800, DNK

    Join the many major businesses that have made their home in the popular commercial centre of Lyngby, north of Copenhagen. The Lyngby Hovedgade 10C business centre is the most prominent location in this busy town. Be inspired by the beautiful, light, open spaces and historic grandeur of this renovated textile factory.

    Set among beautiful tree-lined gardens, the building has ample parking and rapid access to central Copenhagen and the airport. After work, enjoy a traditionally warm welcome in Lyngby’s numerous restaurants and cafés.

    Privata kontor från3 790 DKK/månadFå en offert
    Dagkontor från850 DKK/dagBoka nu

    Kontorspaket för regelbunden tillgång.

    Med ett kontorsmedlemskap får du tillgång till kontorshotell i alla större städer. Med låga priser och flexibla villkor.

    Kontor (månadspriser)

    5 dagar(1 190 DKK per månad
    10 dagar(1 890 DKK per månad
    30 dagar(3 290 DKK per månad

    Vi finns i Danmark

    Build your business presence with a virtual office in Denmark. Famous for its future-focussed knowledge economy, a premium address in this European Union country positions your business alongside multinationals.

    Virtuella kontor i Danmark som fungerar för dig
    Establish a footprint for your business in Denmark, even when you need to work elsewhere, with our virtual office locations. Gain immediate credibility, and make the most of business support services. Have your mail sent to your professional address, and add forwarding if you need it. Opt for a local telephone number and call handling by our trained team if you need it.
    Utforska andra områden i Danmark
    Virtuella kontor i Köpenhamn (13),Virtuella kontor i Ballerup (1),Virtuella kontor i Hillerod (1),Virtuella kontor i Lyngby (1),Virtuella kontor i Soborg (1)

    Svar på dina frågor om virtuellt kontor i Danmark

    Vårt team står redo att svara på dina frågor.
    Etablera ditt företag i Danmark med ett virtuellt kontor. Vi har ett urval av kontorshotell med virtuella kontor tillgängliga i området, med priser från 690 DKK till 1 950 DKK per månad.
    På Regus erbjuder vi en mängd olika professionella virtuellt kontor-tjänster i Danmark för att hjälpa dig att få ut det mesta av varje möjlighet. Välj en ny företagsadress med ett utmärkt läge som en del av våra virtuellt kontor-paket. Vi kan också förse dig med ett lokalt telefonnummer och erbjuda samtalshantering och vidarekopplingstjänster, så att du kan fokusera på det som är viktigt och låta oss ta hand om resten. Våra virtuellt kontor- och virtuellt kontor plus-paket ger dig dessutom obegränsad tillgång till våra affärslounger. Pluspaketet inkluderar därutöver möjligheten att använda ett kontor eller ett coworking-skrivbord under fem dagar per månad.
    Om du föredrar att inte ha något långsiktigt åtagande kan välja något av våra virtuella kontor från minst en månad med ett månadsavtal.
    I de flesta länder och regioner kan du använda adressen till ditt nya virtuella kontor på allt ditt marknadsföringsmaterial, inklusive på din webbplats, dina visitkort och dina brevpapper. Observera att regelverket för virtuella kontor varierar beroende på landet och regionen. Paket kanske inte finns tillgängliga i vissa länder, då begränsningar och restriktioner förekommer. I vissa regioner är det inte tillåtet att registrera ett företag på en adress till ett virtuellt kontor. Fråga alltid din säljare om lokala lagar och regler innan du slutför ditt köp.
    Vi förstår att saker och ting kan förändras snabbt när det gäller affärer. Så om du behöver flytta din adress till ett annat kontorshotell fixar vi det åt dig utan extra kostnad.
    Om du vill ändra eller avbryta ditt virtuellt kontor-abonnemang kan du ta kontakt med någon av våra teammedlemmar idag.
    Vi kan eftersända din post dagligen, varje vecka eller varje månad mot en liten tilläggsavgift. Vi kan också skanna och e-posta dig din post digitalt, eller så kan du hämta din korrespondens personligen på adressen till ditt virtuella kontor.
    Alla våra virtuella kontor drivs från riktiga kontorshotell som bemannas av professionella team på plats. De hanterar din post och eftersänder breven till dig, medan våra utbildade virtuella receptionister finns till hands för att besvara dina samtal.
    Ja, du kan dra fördel av ett eget regionalt eller nationellt nummer och tillföra ytterligare tillförlitlighet till din lokala närvaro.

    * Alla priser som visas gäller vid förfrågan, baserat på 24-månaders avtal. Priserna kan komma att ändras och varierar beroende på de specifikt valda produkterna och tjänsterna. Priserna för kontorslokaler och coworking är per person och månad och är beroende av tillgänglighet. Villkor gäller.